Ladies @ the wheel - eKart Gent

Het grote 'kijk naar mij' / 'vind mij leuk' / 'stem op mij' subforum.
Plaats reactie
eKart-Michiel
Newbie
Eigen kart: Nee
Thuiscircuit: eKart, Gent.
Ik race met: Huurkarts

Ladies @ the wheel - eKart Gent

Bericht door eKart-Michiel »

Een avondje onder vriendinnen, geen gezeur van mannen en… racen!? Dan is Ladies @ the Wheel zeker iets voor jou! Op woensdagavond 25 mei om 19.00 uur organiseren we de eerste editie, don’t miss it!

Ladies @ the wheel is een nieuw concept bij eKart. Het is een avond, enkel en alleen voor vrouwen. Een paar sessies racen, een glaasje cava en de mogelijkheid tot het testen van een aantal nieuwe beauty-producten, wat wil je nog meer?
Deze avond kost €25. Wat zit er in het pakket:
- 2 x 10 minuten rijden
- lidkaart
- helmmuts
- hapje en drankje

Bericht aan de mannen; Breng je vrouw/vriendin/mama/buurvrouw op de hoogte! Want deze fantastische avond mogen ze niet missen.

Link naar Facebook-event:

Link naar website: http://www.ekart.be/ladies-at-the-wheel/

Spread the word!
Tot dan
eKart Gent
Newbie
Eigen kart: Ja
Thuiscircuit: eKart
Ik race met: Eigen kart

Ladies at the Wheel

Bericht door eKart Gent »

De eerste editie van Ladies @ the Wheel is achter de rug en we kunnen terugblikken op een succesvolle editie! Op 25 mei konden de ladies genieten van een avondje onder vriendinnen zonder gezeur van mannen. Aankomst met een hapje & een drankje, een goodiebag als aandenken en niet te vergeten RACEN! De nieuwe combinatie van karten met beauty & fashion viel duidelijk in de smaak. Een vernieuwend concept dat we dus graag willen voortzetten. Hieronder vind je alvast een aantal foto’s om de sfeer op te snuiven.
DSC_9839.jpg
DSC_9839.jpg (546.21 KiB) 4823 keer bekeken
DSC_9831.jpg
DSC_9831.jpg (577.6 KiB) 4823 keer bekeken
DSC_9497.jpg
DSC_9497.jpg (484.37 KiB) 4823 keer bekeken
DSC_8929.jpg
DSC_8929.jpg (310.81 KiB) 4823 keer bekeken
DSC_8853.jpg
DSC_8853.jpg (284.96 KiB) 4823 keer bekeken
DSC_8725.jpg
DSC_8725.jpg (479.46 KiB) 4823 keer bekeken
Om de competitie aan te wakkeren, kregen de betere racers een extra prijs mee in de goodiebag.
Heidi Vercruysse zette de beste tijd neer (33,634) en kreeg daarom als winnares een fles Ginderella gin. Isabelle De Rycke (34,427) was de tweede beste racer van de avond en Lore Hoornaert (34,889) bemachtigde de derde plaats. Zij kregen daarom een bon van BAVET. Well done, ladies!
DSC_9114.jpg
DSC_9114.jpg (365.6 KiB) 4823 keer bekeken
Wil je meer toffe foto’s zien van Ladies @ the Wheel? Klik dan op deze link: https://www.facebook.com/88375129501977 ... 2346466664
(Pictures by STYN.be)

Spijt dat je niet op de eerste editie was na het zien van deze foto’s? Dan moet je zeker en vast komen naar de volgende editie! Hou daarvoor zeker onze website en Facebookpagina in de gaten.

Hierbij willen we onze sponsors nogmaals bedanken. Zonder hen was het namelijk niet mogelijk geweest om dit vernieuwende concept te lanceren.

Sponsored by
- Go Sport Gent
- Surplus Medispa Gent
- Bellini Canella
- Standaard Boekhandel Gent Dok Noord
- Vedett
- BAVET
- Ginderella Gent
- Coca-Cola
- Yoga-on-Call
- RAW Salad Company Gent
- Forza
- Wodan Art & Clothing
- Jo.mode
awosy
Site Admin
Eigen kart: Nee
Thuiscircuit: First Kart Inn
Ik race met: Huurkarts

Re: Ladies @ the wheel - eKart Gent

Bericht door awosy »

Super om te zien dat het een succes was.
Wie weet krijgen enkele vrouwen de smaak te pakken en zorgen ze voor wat meer vrouwelijke touch in de indoorkartwereld :thumbup:
Plaats reactie