Ladies at the Wheel vol. 2 op 14/12 - eKart Gent

Het grote 'kijk naar mij' / 'vind mij leuk' / 'stem op mij' subforum.
CedricW
Contributor
Eigen kart: Ja
Thuiscircuit: Geen.
Ik race met: Beide

Ladies at the Wheel vol. 2 op 14/12 - eKart Gent

Bericht door CedricW »

Het is zover, de tweede editie van Ladies at the Wheel is er!
Een avondje onder vriendinnen, geen gezeur van mannen en… racen!? Dan is Ladies at the Wheel zeker iets voor jou!

Timesheet:
18u00: Verrassende aperitief
19u00: Kwalificaties
20u00: Finales

What can you expect?

Bij aankomst worden alle ladies verwend met een hapje en een drankje in de eKart bar om de avond goed in te zetten. Na de aperitief komt het echte werk! We beginnen met een uitgebreide briefing van het circuit, de elektrische karts en de uitrusting om iedereen vertrouwd te maken met de do’s and don’ts die horen bij het karten. Voor we van start gaan met de echte race krijgt iedereen eerst de kans om een ‘practice’ te rijden, een verkennende oefensessie dus. Na de practice resetten we de chrono en wordt de race tegen de klok op gang gevlagd! Dat alles onder het toeziend oog en professionele begeleiding van onze circuit marshalls natuurlijk.
Important: we beginnen bij het begin dus ervaring of kennis is zeker geen vereiste, iedereen kan deelnemen!
Na het karten, breien we een vervolg aan de aperitief en kan er uitgebreid nagepraat worden over het nieuwe baanrecord of dat fantastische inhaalmanoeuvre in bocht 6!

Ook zorgen we voor naast het circuit dat het interessant blijft voor de ladies.
Een bezoekje brengen aan Upper at home, genieten van een manicure en zelfs de mogelijkheid om de laatste nieuwe mode te ontdekken. Het kan allemaal bij eKart!
More info coming soon.

Vriend, echtgenoot of broer verslaan op het circuit in de toekomst? Reserveer dan snel jouw plaats en die van jouw vriendinnen voor de tweede editie van Ladies at the Wheel bij eKart! Reserveren kan door een mailtje te sturen naar michiel@ekart.be. Check ook de eKart facebookpagina voor meer informatie!
Who runs the track? GIRLS GIRLS!
Deze toffe, all-inclusive avond kost je slechts €25!

Link naar het facebook event:
Plaats reactie