[Inkart, Puurs] Winter GP 2019-2020

Vele kartings organiseren hun eigen wekelijkse/maandelijkse kampioenschappen. Daarvoor kan je hier terecht.
Maverick
Contributor
Eigen kart: Nee
Thuiscircuit: Geen.
Ik race met: Huurkarts

Re: [Inkart, Puurs] Winter GP 2019-2020

Bericht door Maverick » 14 Jan 2020, 09:13

Doefie schreef:
08 Dec 2019, 11:08
CRT Dimi smijt de deur toe en dan, je kan al raden, 'boempatatra' (cfr. Gaëtan van La2). Dimi zegt "er was geen kart ruimte tussen en rijdt mij er af", ik zeg "anders had ik vastgezeten in de banden als er geen plaats was, en mijn wielen waren ter hoogte van zijn zitje anders had ik hem rond geduwd als ik niet ver genoeg zat". Soit, het was hard, akkoord, maar wel net binnen de reglementen...
Lol, er was van de bocht er voor al een kartbreedte tussen, anders had je hem al dwars gezet toen hij de deur aan het dicht doen was... :lol:
Gewoon een goeie move, contact komt er doordat hij toe knijpt. Ik denk zelfs als hij wat ruimte laat, dat hij zichzelf nog door de switchback een kans geeft in de bochten daarna. Ipv daar nog een harakiri move te proberen. :wtf:
MA\\V//

flofje
Contributor
Thuiscircuit: Inkart

Bericht door flofje » 14 Jan 2020, 14:53

Maverick schreef:
14 Jan 2020, 09:13
Doefie schreef:
08 Dec 2019, 11:08
CRT Dimi smijt de deur toe en dan, je kan al raden, 'boempatatra' (cfr. Gaëtan van La2). Dimi zegt "er was geen kart ruimte tussen en rijdt mij er af", ik zeg "anders had ik vastgezeten in de banden als er geen plaats was, en mijn wielen waren ter hoogte van zijn zitje anders had ik hem rond geduwd als ik niet ver genoeg zat". Soit, het was hard, akkoord, maar wel net binnen de reglementen...
Lol, er was van de bocht er voor al een kartbreedte tussen, anders had je hem al dwars gezet toen hij de deur aan het dicht doen was... :lol:
Gewoon een goeie move, contact komt er doordat hij toe knijpt. Ik denk zelfs als hij wat ruimte laat, dat hij zichzelf nog door de switchback een kans geeft in de bochten daarna. Ipv daar nog een harakiri move te proberen. :wtf:
Dat kwam omdat ik er ondertussen ook was tussengekropen :P

Doefie
Contributor
Thuiscircuit: Overal een beetje

Bericht door Doefie » 26 Jan 2020, 17:15

Gisteren race 4 en de voorlaatste van het kampioenschap. Koud en mistig, maar wel fijn rijden. Verlengd circuit was redelijk snel en lag me wel. Kartje dat ik lootte deed alles perfect wat ik vroeg (hetzelfde kartje dat Flofje vorige race had). Kwalificatie was een 55.408, 0.037 sneller dan de ietswat verbazende CRT Glenn (vorige drie races altijd rond 8e à 10e plaats) en 0.05 sneller dan CRT Dimi. Grootste concurrent Flofje kon ik door de mist al bijna niet meer zien staan 8-) :D

De race zelf kan ik kort over zijn: gestaag tempo wat opbouwen en CRT Glenn kon in het begin nog wel volgen maar moest dan het tempo wat lossen, CRT Dimi kon er over maar die had al een vijftal seconden verloren in het begin. We waren gelijk aan elkaar, hij kreeg het gat niet toe dus van start tot finish aan de leiding. Pole, win en snelste ronde.

Kampioenschap lijkt redelijk in de plooi te zijn gevallen omdat Flofje maar achtste werd. Voor P3 en P5 is het wel nog spannend;
1. ikzelf - 120 punten
2. Flofje - 107 punten
3. CRT Dimi - 93 punten
4. Kris C - 90 punten
5. Michael VB - 82 punten
6. Vincent C - 81 punten
7. CRT Glenn - 72 punten
8. CRT Gino - 63 punten
9. Ken DB - 60 punten
10. Dave H (Pantera) - 48 punten
11. Steven VD (Six) - 48 punten
12. Brent W - 36 punten
13. Pier Andrea - 36 punten
14. Robin DB - 28 punten
15. Freddy S - 28 punten
16. Thierry (CRT den dikke) - 12 punten
17. Michael P (CRT Mic) - 10 punten
18. Nico F - 8 punten
19. Nick S - 4 punten
20. Jan P - 2 punten
21. Wim VE - 0 punten (beste 20e plaats)
22. Yvo B - 0 punten (beste 21e plaats)
23. Yannick B - 0 punten (beste 23e plaats)
24. Ludo DW - invaller

Plaats reactie